Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

NOT 2019 beursacties

Profiteer tijdens de NOT 2019 van deze speciale beursacties.
Alle acties lopen tot 31 januari 2019*.


* Ook voor de thuisblijvers!

titelprijsbestel
MNDBOE0A0 - Boemerang NOT-aanbieding!
Speciaal voor de NOT profiteer je van deze mooie Boemerang-aanbieding: alle 20 delen voor maar 200,-.
Inclusief alle nieuwste delen. Zo heb je ineens een heel pakket prachtige boeken voor zwakke lezers, voor alle groepen.
Oók als je niet zelf naar de NOT komt!

Boemerang compleet biedt:
- Boeken voor groep 3 t/m 8,
- AVI M3 t/m E5,
- passend bij de interesse van de leeftijd van je leerlingen.

Geldig tot 15 februari 2019.
€ 200.00
Beschikbaar: 15-01-2019
ONPWAM0A4 - Geronimo Stilton AVI NOT-aanbieding
Niveau: Avi-E3
Pakket van 7 superleuke delen uit de populaire reeks van Geronimo Stilton, de schrijvende muis.
De boeken zijn hetzelfde als de gewone delen, maar aangepast naar avi-niveaus.
De letters bevatten wel kleur, maar geen aparte tekens, zoals de gewone boeken en zijn daarom beter leesbaar.
Daardoor zijn de boeken nu ook geschikt voor startende of zwakkere lezers.

Net zoveel humor en net zoveel kleur, dus succes gegarandeerd.
Voor de superlage prijs van 7,50 per deel!

Geldig in de hele maand januari 2019.
€ 52.50
Beschikbaar: 18-01-2019
MNSDDV0A3 - De drie??? - laag AVI
Niveau: Avi-M4
Set van twee delen De drie ??? op AVI M4 en E4.
Voor lezers vanaf 7 jaar of voor zwakke lezers in groep 5. 
Een mooie opstap naar de dikere delen!
€ 20.00
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2019 Ars Scribendi Uitgeverij bv