Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Mijn grote boek over...

Deze serie behoort tot het interessegebied: Natuur & milieu, Vaardigheden, Diversen
Leeftijdsindicatie: van 5 t/m 8 jaar.
De serie 'Mijn grote boek over...' opent voor jonge kinderen de wereld om hen heen. Heldere foto's en duidelijke tekst ondersteunen het tekstbegrip.
titelprijsbestel
GRO101 - Vergelijken en meten!
9789463410151
Hoe lang is de staart van een aap? Loopt een leeuw sneller dan een poes? Dat kun je meten en vergelijken. Dan weet je het. Kijk maar in dit Grote Boek!

Groot formaat: 35 bij 49 cm. / pb.
€ 24.50
GRO102 - De Seizoenen
9789463410168
Welke seizoenen ken je? Elk seizoen is anders. Wat doe je als het zomer is? In welk seizoen legt een vogel een ei? Wanneer valht het blad van de boom? Kijk maar in dit Grote Boek!

Groot formaat: 35 bij 49 cm. / pb.
€ 24.50
GRO103 - Mijn vijf zintuigen
9789463410175
Welke zintuigen ken jij? Gebruik je ze elke dag? Wil je weten hoe je voelt, hoort, ziet, proeft en ruikt? Kijk maar in dit Grote Boek!
€ 24.50
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv