Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

In beweging (LWM)

Deze serie behoort tot het interessegebied: Natuur & milieu, Hobby & vrije tijd
Leeftijdsindicatie: van 8 t/m 10 jaar.

Deze serie laat je kennis maken met allerlei eenvoudige oefeningen die je thuis kunt doen. Hierdoor word je leniger, sneller en sterker. Je leest hoe belangrijk het is dat jij fit bent en je fit voelt.

In beweging (LWM)


De reeks Lees & weet meer
De informatieve boekenseries uit de reeks Lees & weet meer zijn geknipt voor vrij lezen vanaf groep 6. Daarnaast spreken ze vaak ook oudere zwakke lezers (makkelijk lezen) en jongere (hoog)begaafde lezers aan - twee groepen leerlingen die in veel opzichten verschillen, maar die allebei vaak meer gemotiveerd zijn voor informatieboeken dan voor verhalen. Dankzij de vele foto's (de tekst-beeldverhouding is 50 : 50) en de neutrale, zakelijke toon spreken Lees & weet meer-boeken inderdaad een brede leeftijdsgroep aan.
Door het lezen van informatieboeken vergroten kinderen hun algemene kennis en hun woordenschat. Vanaf de middenbouw raken kinderen meer geïnteresseerd in de wereld om hen heen. Voor elk kind zijn er boeken te vinden over iets dat hen boeit!
De boeken van Lees & weet meer zijn bij uitstek geschikt voor boekpresentaties, werkstukken en spreekbeurten rond maatschappelijke en wereldoriënterende thema's, of als verklarend materiaal naast de lesstof. Voor leerkrachten bieden de boeken aanvullende informatie bij de behandeling van specifieke onderwerpen. Elk boek bevat bovendien een lijst met zorgvuldig gekozen weblinks en een woordenlijst.
titelprijsbestel
LWM04 - In beweging (serie 5d.)
€ 63.00
LWM126 - Lenigheid
9789055668540

* Wat is lenigheid?
* Hoe kun je veilig oefenen?
* Door welke oefeningen word je leniger?
Boeken in de serie In beweging laten je kennismaken met allerlei eenvoudige oefeningen die je thuis kunt doen. Hierdoor word je leniger, sneller en sterker. Maar je leest ook hoe belangrijk het is dat jij fit bent en je fit voelt. In dit boek lees je vooral over lenig zijn. Waarom het zo belangrijk is. En wat je kunt doen om je eigen lenigheid te verbeteren.

€ 14.00
LWM127 - Coördinatie
9789055668557

* Wat is coördinatie?
* Hoe kun je veilig oefenen?
* Wat voor zin heeft achteruit rennen?
Boeken in de serie In beweging laten je kennismaken met allerlei eenvoudige oefeningen die je thuis kunt doen. Hierdoor word je sneller, sterker en leniger. Maar je leest ook hoe belangrijk het is dat jij fit bent en je fit voelt. In dit boek lees je vooral over coördinatie. Waarom het zo belangrijk is. En wat je kunt doen om je eigen coördinatie te verbeteren.

€ 14.00
LWM128 - Snelheid
9789055668564
* Hoe kun je veilig oefenen?
* Welke oefeningen helpen je om sneller te kunnen lopen?
* Waarom is opwarmen zo belangrijk bij sport?
Boeken in de serie In beweging laten je kennismaken met allerlei eenvoudige oefeningen die je thuis kunt doen. Hierdoor word je sneller, sterker en leniger. Maar je leest ook hoe belangrijk het is dat jij fit bent en je fit voelt. In dit boek lees je vooral over snelheid. Waarom het zo belangrijk is. En wat je kunt doen om je eigen snelheid te verbeteren.
€ 14.00
LWM129 - Uithoudingsvermogen
9789055668571

* Wat is uithoudingsvermogen?
* Hoe kun je veilig oefenen?
* Met welke oefeningen kun je je uithoudingsvermogen vergroten?
Boeken in de serie In beweging laten je kennismaken met allerlei eenvoudige oefeningen die je thuis kunt doen. Hierdoor word je sneller, sterker en leniger. Maar je leest ook hoe belangrijk het is dat jij fit bent en je fit voelt. In dit boek lees je vooral over uithoudingsvermogen. Waarom het zo belangrijk is. En wat je kunt doen om je eigen uithoudingsvermogen te verbeteren.

€ 14.00
LWM130 - Kracht
9789055668588

* Wat is kracht?
* Hoe kun je veilig trainen?
* Hoe doe je de berenloop?
Boeken in de serie In beweging laten je kennismaken met allerlei eenvoudige oefeningen die je thuis kunt doen. Hierdoor word je sneller, sterker en leniger. Maar je leest ook hoe belangrijk het is dat jij fit bent en je fit voelt. In dit boek lees je vooral over kracht. Waarom het zo belangrijk is. En wat je kunt doen om je eigen kracht te verbeteren.

€ 14.00
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv