Online lezen

Leesplaneet
De leesseries en leesboeken op deze pagina zijn óók toegankelijk via Leesplaneet, het online platform voor streaming lezen in het onderwijs.

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Boeken met keurmerk Makkelijk Lezen

Deze serie behoort tot het interessegebied: Mens & maatschappij, Natuur & milieu, Aarde & heelal
Leeftijdsindicatie: van 10 t/m 13 jaar.

Makkelijk te lezen boeken voor kinderen vanaf 10 jaar.
Mét interessante onderwerpen voor de bovenbouw, mét genoeg informatie en details, maar zonder moeilijke woorden of figuurlijk taalgebruik.
De teksten in de series met het keurmerk Makkelijk Lezen zijn helder opgebouwd, bevatten veel en duidelijke signaalwoorden en zijn voorzien van aansprekend ondersteund fotomateriaal.

Twee series reeds verschenen:
Honden als helden:
Geleidehonden
Lawinehonden
Explosievenhonden

Help! Overleven ...
in een tornado
in een sneeuwstorm
in eenn tsunami

Verwacht:
Hulphonden
Therapiehonden
Politiehonden

Overleven ...
op een onbewoond eiland
in een orkaan
in een overstroming


titelprijsbestel
CML02A - Honden als helden (3 dlg)


Honden als helden is een boeiende serie over heldhaftige honden.
De serie bestaat ui 3 delen:
- Lawinehonden
- Explosievenhonden
- Sneeuwhonden

€ 40.50
CML104 - Geleidehonden
9789463411134
Honden zijn populaire huisdieren. Maar wist je dat honden ook echte helden kunnen zijn? Sommige honden helpen mensen die blind zijn, of die in een rolstoel zitten. Andere honden helpen mensen die heel verlegen zijn. Of ze redden mensen die na een lawine onder de sneeuw liggen. Ook zijn er honden die drugs of bommen kunnen opsporen. In dit boek lees je alles over honden die blinde mensen helpen: geleidehonden.

Honden als helden is een leuke leesserie over dappere, bijzondere honden. De boeken zijn geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. De mooie, kleurrijke foto's verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter in het boek uitgelegd.
€ 15.00
CML105 - Explosievenhonden
9789463411141
Honden zijn populaire huisdieren. Maar wist je dat honden ook echte helden kunnen zijn? Sommige honden helpen mensen die blind zijn, of die in een rolstoel zitten. Andere honden helpen mensen die heel verlegen zijn. Of ze redden mensen die na een lawine onder de sneeuw liggen. Ook zijn er honden die drugs of bommen kunnen opsporen. In dit boek lees je alles over honden die bommen opsporen: explosievenhonden.

Honden als helden is een leuke leesserie over dappere, bijzondere honden. De boeken zijn geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. De mooie, kleurrijke foto's verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter in het boek uitgelegd.
€ 15.00
CML106 - Lawinehonden
9789463411158
Honden zijn populaire huisdieren. Maar wist je dat honden ook echte helden kunnen zijn? Sommige honden helpen mensen die blind zijn, of die in een rolstoel zitten. Andere honden helpen mensen die heel verlegen zijn. Of ze redden mensen die na een lawine onder de sneeuw liggen. Ook zijn er honden die drugs of bommen kunnen opsporen. In dit boek lees je alles over honden honden die helpen bij reddingsacties in de sneeuw: lawinehonden.

Honden als helden is een leuke leesserie over dappere, bijzondere honden. De boeken zijn geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. De mooie, kleurrijke foto's verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter in het boek uitgelegd.
€ 15.00
CML101 - Overleven in een sneeuwstorm
9789463411165
Hoe maak je een sneeuwhol?

In de serie Help! Overleven in ... lees je over extreme gebeurtenissen in de natuur. In dit boek lees je over sneeuwstormen. Ontdek wat een sneeuwstorm is, waar sneeuwstormen vooral voorkomen en hoe je ze kunt overleven. Met prachtige foto's en interessante weetjes.

Help! Overleven in ... is een boeiende leesserie over extreme gebeurtenissen in de natuur. De boeken zijn geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. De mooie, kleurrijke foto's verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter in het boek uitgelegd.
€ 15.00
CML102 - Overleven in een Tornado
9789463411189
Wat is een tornado-jager?

In de serie Help! Overleven in ... lees je over extreme gebeurtenissen in de natuur. In dit boek lees je over tornado's. Ontdek wat een tornado is, waar tornado's vooral voorkomen en hoe je ze kunt overleven. Met prachtige foto's en interessante weetjes.

Help! Overleven in ... is een boeiende leesserie over extreme gebeurtenissen in de natuur. De boeken zijn geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. De mooie, kleurrijke foto's verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter in het boek uitgelegd.
€ 15.00
CML103 - Overleven in een Tsunami
9789463411202
Hoe snel bewegen de golven van een tsunami?

In de serie Help! Overleven in ... lees je over extreme gebeurtenissen in de natuur. In dit boek lees je over tsunami's. Ontdek wat een tsunami is, waar tsunami's vooral voorkomen en hoe je ze kunt overleven. Met prachtige foto's en interessante weetjes.

Help! Overleven in ... is een boeiende leesserie over extreme gebeurtenissen in de natuur. De boeken zijn geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. De mooie, kleurrijke foto's verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter in het boek uitgelegd.
€ 15.00
CNSHLP0A0 - Help! Overleven in …
Help! Overleven in...  is een boeiende leesserie over het overleven van extreme gebeurtenissen in de natuur en bestaat uit de volgende delen:
- Overleven in een sneeuwstorm
- Overleven in een tornado
- Overleven in een tsunami
€ 40.50
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv