Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Voedselketens (MED)

Deze serie behoort tot het interessegebied: Natuur & milieu
Leeftijdsindicatie: van 7 t/m 9 jaar.
Deze reeks laat je kennismaken met voedselketens in de natuur.

Deze serie maakt deel uit van de reeks Mijn Eerste Docu-boek en biedt meer dan 250 boeken voor informatief lezen. De series zijn voor startende lezers de beste basis voor het maken van leeskilometers, woordenschatontwikkeling, informatieverwerking en voor het houden van de eerste boekpresentaties bij de verschillende onderwerpen van Wereld Oriëntatie.

 

De boeken zijn populair door hun heldere kijk op de onderwerpen en het toegankelijke taalgebruik. De boeken zijn geschikt om zélf te lezen in groep 4 en 5, en voor betere lezers in groep 3. 

Kenmerken Mijn Eerste Docu-boek:

  • Meer dan 250 boeken over uiteenlopende onderwerpen
  • Voor lezers in groep 4 en 5 (in Vlaanderen: 2e en 3e leerjaar)
  • Uitermate geschikt voor zwakkere lezers
  • Minder bekende woorden zijn vetgedrukt en worden achterin het boek uitgelegd.
titelprijsbestel
MED405 - Voedselketens op de graslanden
9789462021228

• Hoe komt een gier aan zijn voedsel?
• Waarom worden planten producenten genoemd?
• Wat is een carnivoor?

Deze reeks laat je kennismaken met voedselketens in de natuur. In dit boek lees je over de voedselketens op graslanden. Ontdek hoe de planten en de dieren op een grasland elkaar nodig hebben om te overleven. Met prachtige foto’s en leuke weetjes.

€ 13.95
MED406 - Voedselketens in de woestijn
9789462021235

• Hoe komt een buideldas aan energie?
• Wat is de grootste woestijn van de wereld?
• Wat doet een aas-eter?

Deze reeks laat je kennismaken met voedselketens in de natuur. In dit boek lees je over de voedselketens in woestijnen. Ontdek hoe de planten en de dieren in een woestijn elkaar nodig hebben om te overleven. Met prachtige foto’s en leuke weetjes.

€ 13.95
MED407 - Voedselketens in de rivier
9789462021242

• Eet een zeekoe planten of vlees?
• Hoe halen eenden voedsel uit het water?
• Wat is een top-roofdier?

Deze reeks laat je kennismaken met voedselketens in de natuur. In dit boek lees je over de voedselketens in rivieren. Ontdek hoe de planten en de dieren in een rivier elkaar nodig hebben om te overleven. Met prachtige foto’s en leuke weetjes.

€ 13.95
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv