Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Tegenstellingen bij dieren

Deze serie behoort tot het interessegebied: Natuur & milieu
Leeftijdsindicatie: van 9 t/m 12 jaar.

Ontdek de wonderlijke wereld van het dierenrijk! Verbaas je over de tegenstellingen bij dieren. Van blauwe vinvissen tot bijkolibries. En van papegaaien tot neusapen.

Recensies
Groot en klein (door NBD Biblion)
Sterk en zwak (door NBD Biblion)
Slim en simpel (door NBD Biblion)
Snel en langzaam (door NBD Biblion)

titelprijsbestel
TBD400 - Tegenstellingen bij dieren (serie 4d.)
€ 43.20
TBD401 - Groot en klein
9789461750334

Wist je dat de struisvogel de grootste vogel van de wereld is? Of dat de tentakels van sommige kwallen wel 30 meter lang zijn? Of dat een spookdiertje enorme ogen heeft om in het donker te zien?

€ 12.00
TBD402 - Sterk en zwak
9789461750341

Wist je dat een keizerspinguïn 200 kilometer loopt naar het broedgebied? Of dat sommige kreeften hun prooien knock-out kunnen slaan? Of dat gordelmollen een pantser op hun rug hebben?

€ 12.00
TBD403 - Slim en simpel
9789461750358

Wist je dat olifanten een goed geheugen hebben? Of dat sommige hagedissen regelmatig uit een boom vallen? Of dat orang-oetans kleren kunnen leren wassen?

€ 12.00
TBD404 - Snel en langzaam
9789461750365

Wist je dat sommige kolibries hun vleugels meer dan 90 keer per seconde op en neer slaan? Of dat een luiaard het langzaamste zoogdier op aarde is? Of dat een basilisk over water kan rennen?

€ 12.00
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv