Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Olympische Dierenspelen

Deze serie behoort tot het interessegebied: Natuur & milieu, Aarde & heelal
Leeftijdsindicatie: van 7 t/m 9 jaar.
De reeks Olympische dierenspelen laat je kennismaken met enkele olympische sporten. En met de dieren die de beste menselijke sporters zouden kunnen verslaan. 
titelprijsbestel
BLEM105 - Sterke kampioenen
9789462021358

In dit boek lees je over kracht- en vechtsporten. Hieronder vallen de sporten gewichtheffen, boksen, schermen, worstelen en boogschieten. Welk dier is kampioen gewichtheffen: een olifant of een mier? En wie kan beter boksen: een kangoeroe of een haas?

€ 13.95
BLEM106 - Turn-kampioenen
9789462021365
In dit boek lees je over turnen en ritmische gymnastiek. Welk dier is kampioen op de evenwichtsbalk: een eekhoorn of een berggeit? En wie kan het beste springen: een boomkikker of een vlo?
€ 13.95
BLEM107 - Atletiek-kampioenen
9789462021372
In dit boek lees je over atletiek. Dat is een sport die uit verschillende onderdelen bestaat, zoals hardlopen, hoogspringen en kogelstoten. Welk dier is kampioen op de marathon: een dromedaris of een struisvogel? En wie kan het hoogst springen: een zalm of een poema?
€ 13.95
BLEM108 - Zwem-kampioenen
9789462021389
In dit boek lees je over zwemmen en duiken. Welk dier is kampioen duiken: een ijsvogel of een neusaap? En wie kan het beste synchroon-zwemmen: een walvis of een loodsmannetje?
€ 13.95
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv