Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Mijn kleine boek over ...

Deze serie behoort tot het interessegebied: Diversen
Leeftijdsindicatie: van 8 t/m 10 jaar.
De delen in de serie Mijn kleine boek over ... geven een introductie tot diverse onderwerpen als dieren, de kringloop van het leven en het heelal!

Voor nieuwsgierige kinderen die graag meer willen weten over de wereld om hen heen.
titelprijsbestel
MKB100B - Mijn kleine boek over (serie 7d.)
Serie 7 delen. bevat de titels: Dieren, Heelal, Haaien, Paarden en pony's, Tractors, De kringloop van het leven, Vulkanen en aardbevingen
€ 75.60
MKB101 - Dieren, Mijn kleine boek over...
9789461751614
Hoe noem je een groep leeuwen? Waarom zijn ijsberen wit? Waar leven pinguïns? Wat eten slangen? Wat doen olifanten met hun slurf? Hoe drinken giraffen? Antwoorden op deze en meer vragen zijn te vinden in dit boek!
€ 12.00
MKB103 - Het heelal, Mijn kleine boek over...
9789461751638
Waarom gebruiken we raketten? Wat is een satelliet? Hoe groot is de zon? Hoe heet ons sterrenstelsel? Wat zijn maanwagentjes? Wie was de eerste mens die op de maan liep? Antwoord op deze en meer vragen zijn te vinden in dit boek!
€ 12.00
MKB104 - Haaien, Mijn kleine boek over...
9789461755988
Hoe vinden haaien hun prooi?
Hoe noem je een groep haaien?
Welke haai is de grootste vis ter wereld?
Waar leven haaien?
Wat eten haaien graag?
Hoeveel tanden hebben haaien?


€ 12.00
MKB105 - Paarden en pony's, Mijn kleine boek over...
9789461755995
Waar leven deze zeldzame pony’s?
Welke paarden hebben gekrulde oren?
Welke pony's lopen vrij rond in de bergen?
Welk paardenras is een van de grootste ter wereld?
Welk paardenras gebruikten de Romeinen al in hun gevechten?
Welk ras ken je misschien als de \"dansende paarden\"?

€ 12.00
MKB106 - Tractors, Mijn kleine boek over...
9789463410342
Waarom hebben tractors zulke grote wielen?
Waarvoor worden tractors gebruikt?
Wat kun je doen met rupsbanden?
Hoeveel wielen kunnen tractors hebben?
Waarom blijft een tractor niet vast zitten in de modder?
€ 12.00
MKB107 - De Kringloop van het Leven, Mijn kleine boek over...
9789463410359
Waarom trekken sommige vlinders weg?
Waar legt een kikker eitjes?
Waarom hebben haaien vinnen?
Hoe lang zit een baby-kangoeroe in de buidel?
Hoe eet een zeepaardje?
€ 12.00
MKB108 - Vulkanen en aardbevingen, Mijn kleine boek over...
9789463410366
Wat gebeurt er als een vulkaan uitbarst?
Hoe ontstaat een aardbeving?
Kun je een aardbeving voorspellen?
Waar zijn de meeste aardbevingen?
Hoe snel stroomt lava?
€ 12.00
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv