Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Mijn huisdier

Deze serie behoort tot het interessegebied: Natuur & milieu
Leeftijdsindicatie: van 9 t/m 11 jaar.

Ontdek hoeveel plezier het hebben van een huisdier kan geven, maar ook welke verantwoordelijkheden het met zich meebrengt. Ieder boekje brengt op een visueel aantrekkelijke manier diverse onderwerpen ter sprake. Welke rassen en soorten zijn er? Hoe oud kan je huisdier worden? Hoe moet je je huisdier verzorgen? Wat eet je huisdier? En wat heeft je huisdier nodig om gelukkig te worden?

Recensies
Kat (door NBD Biblion)
Chinchilla (door NBD Biblion)
Kikker (door NBD Biblion)
Gerbil (door NBD Biblion)
Slang (door NBD Biblion)
Spin (door NBD Biblion)
Hamster (door NBD Biblion)
Paard (door NBD Biblion)
Hond (door NBD Biblion)
Schildpad (door NBD Biblion)
Gekko (door NBD Biblion)
Rat (door NBD Biblion)

titelprijsbestel
MHU100B - Mijn huisdier (serie 14d.)
€ 151.20
MHU102 - Vogel
9789055668700
Vogels zijn geweldige huisdieren. Er zijn vogels die graag op je schouder zitten. Zo'n vogel kun je ook leren praten. In dit boek lees je alles over vogels: welke soorten er zijn, hoe oud ze kunnen worden, hoe ze zich gedragen en wat ze het liefst eten. Ook lees je hoe je ze het beste kunt verzorgen. Wil je een vogel als huisdier? Of heb je al een vogel? Dit boek helpt je om een goed baasje voor je vogel te zijn.
€ 12.00
MHU103 - Vis
9789055668717
Vissen zijn kleurige huisdieren. Ze zijn rustig en het is leuk om ze te zien rondzwemmen. In dit boek lees je alles over vissen: welke soorten er zijn, hoe oud ze kunnen worden, hoe ze zich gedragen en wat ze het liefst eten. Ook lees je hoe je ze het beste kunt verzorgen. Wil je een vis als huisdier? Of heb je al vissen? Dit boek helpt je om een goed baasje te zijn voor je vissen.
€ 12.00
MHU104 - Leguaan
9789055668724

Leguanen zijn interessante huisdieren. Ze zijn rustig en heel leuk om naar te kijken. In dit boek lees je alles over leguanen: welke soorten er zijn, hoe oud ze kunnen worden, hoe ze zich gedragen en wat ze het liefst eten. Ook lees je hoe je ze het beste kunt verzorgen. Wil je een leguaan als huisdier? Of heb je al een leguaan? Dit boek helpt je om een goed baasje te zijn voor je leguaan.

€ 12.00
MHU105 - Fret
9789055668731
Fretten zijn leuke huisdieren. Ze zien er grappig uit en zijn levendig en ondeugend. In dit boek lees je alles over fretten: welke soorten er zijn, hoe oud ze kunnen worden, hoe ze zich gedragen en wat ze het liefst eten. Ook lees je hoe je ze het beste kunt verzorgen. Wil je een fret als huisdier? Of heb je al een fret? Dit boek helpt je om een goed baasje te zijn voor je fret.
€ 12.00
MHU108 - Chinchilla
9789461750600

Chinchilla’s zijn slimme, schone en vriendelijke dieren. Ze zijn geweldig om als huisdier te houden. In dit boek vind je alle informatie die je nodig hebt om voor je chinchilla te zorgen.

€ 12.00
MHU109 - Kikker
9789461750617

Kikkers zijn leuke en bijzondere huisdieren. Ze zijn er in vele vormen en maten. In dit boek vind je alle informatie die je nodig hebt om voor je kikker te zorgen.

€ 12.00
MHU110 - Gerbil
9789461750624
Gerbils zijn geweldige huisdieren. Ze zijn klein, schoon en niet duur. In dit boek vind je alle informatie die je nodig hebt om voor je gerbil te zorgen.
€ 12.00
MHU111 - Slang
9789461750631
Slangen zijn geweldige huisdieren. Ze gaan hun eigen gang en zijn boeiend zijn naar te kijken. In dit boek vind je alle informatie die je nodig hebt om voor je slang te zorgen.
€ 12.00
MHU112 - Spin
9789461750648
Spinnen zijn schuwe, bijzondere dieren. Ze zijn interessant zijn om als huisdier te houden. In dit boek vind je alle informatie die je nodig hebt om voor je spin te zorgen.
€ 12.00
MHU114 - Paard
9789461751102

In dit boek lees je alles over paarden: welke soorten er zijn, hoe oud ze kunnen worden, hoe ze zich gedragen en wat ze het liefst eten. Ook lees je hoe je ze het beste kunt verzorgen.

€ 12.00
MHU116 - Schildpad
9789461751126

In dit boek lees je alles over schildpadden: welke soorten er zijn, hoe oud ze kunnen worden, hoe ze zich gedragen en wat ze het liefst eten. Ook lees je hoe je ze het beste kunt verzorgen.

€ 12.00
MHU117 - Gekko
9789461751133

In dit boek lees je alles over de gekko: welke soorten er zijn, hoe oud ze kunnen worden, hoe ze zich gedragen en wat ze het liefst eten. Ook lees je hoe je ze het beste kunt verzorgen.

€ 12.00
MHU118 - Rat
9789461751140

In dit boek lees je alles over ratten: welke soorten er zijn, hoe oud ze kunnen worden, hoe ze zich gedragen en wat ze het liefst eten. Ook lees je hoe je ze het beste kunt verzorgen.

€ 12.00
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv