Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Mijn lichaam

Deze serie behoort tot het interessegebied: Natuur & milieu
Leeftijdsindicatie: van 8 t/m 12 jaar.

In de serie Mijn lichaam wordt op eenvoudige maar verantwoorde wijze de werking van het lichaam uitgelegd. Duidelijke foto's en tekeningen ondersteunen de tekst.

titelprijsbestel
ML200 - Mijn lichaam (II) (serie 4d.)
€ 43.20
ML201 - Spijsvertering
9789054957768
Je eet een stuk van een lekkere pizza. Maar waar blijft je voedsel? Voordat je lichaam het voedsel kan gebruiken, moet het in kleine stukjes worden verdeeld. De stukjes moeten zo klein zijn dat ze in het bloed kunnen sijpelen. Dan voert je bloed ze door je hele lichaam naar alle lichaamsdelen die ze nodig hebben. Dit proces noemen we spijsvertering. In dit boek wordt aan de hand van duidelijke illustraties en tekst uitgelegd hoe de spijsvertering werkt.
€ 12.00
ML203 - Bloedsomloop
9789054957782
Je bloed is een rode, kleverige vloeistof die altijd rond stroomt door je lichaam. Bloed bestaat uit plasma en uit rode en witte bloedcellen. In dit boek vind je alle informatie over de werking van de bloedcellen en het plasma, over bloedvaten en het hart, en ook hoe je door gezond te eten en goed te bewegen je hart en bloedvaten gezond kunt houden.
€ 12.00
ML204 - Hersenen
9789054957751
Je brein, of de hersenen, is een verbazingwekkend orgaan. Het is een soort computer in je hoofd. Je hersenen regelen en controleren alles wat je doet. Je hersenen stellen je in staat te denken, te leren en te onthouden. Dankzij je hersenen kun je dingen voelen en merken wat er met je gebeurt. De hersenen zorgen ervoor dat elk deel van je lichaam zijn werk doet.
In dit boek wordt uitgelegd hoe de hersenen werken en hoe het lichaam boodschappen overbrengt naar de hersenen.
€ 12.00
ML205 - Ademhaling
9789054957799
We moeten ademhalen om in leven te blijven. Als je ademhaalt, breng je frisse lucht in je lichaam. Je lichaam kan absoluut niet zonder lucht, nog geen paar minuten. Dat komt omdat lucht een heel belangrijk gas bevat, zuurstof. Als je ademhaalt komt de zuurstof via je longen in je bloed terecht. Het bloed brengt de zuurstof weer naar alle delen van je lichaam. Je lichaam heeft zuurstof nodig om zijn werk te kunnen doen.
In dit boek lees je hoe de ademhaling werkt, en welke lichaamsdelen erbij betrokken zijn.
€ 12.00
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv