Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Dieren van de boerderij

Deze serie behoort tot het interessegebied: Natuur & milieu
Leeftijdsindicatie: van 4 t/m 7 jaar.
In de serie Dieren van de boerderij worden de meest populaire dieren die voorkomen op Nederlandse boerderijen besproken. Van elk dier krijgen kinderen algemene informatie over de bouw van het dier, de levenswijze en de rassen die er bestaan. Ook komen kinderen te weten hoe de dieren verzorgd worden op de boerderij en waarom ze er worden gehouden. Dit alles wordt verduidelijkt door gebruik van veel verhelderende foto's en weetjes!

Recensies
Kip (door NBD Biblion)
Koe (door NBD Biblion)
Eend (door NBD Biblion)
Geit (door NBD Biblion)
Paard (door NBD Biblion)
Varken (door NBD Biblion)
Schaap (door NBD Biblion)
Kalkoen (door NBD Biblion)
titelprijsbestel
BOE100 - Dieren van de boerderij (serie 7d.)
€ 69.30
BOE101 - Kip
9789461750747

Kippen zijn boerderijdieren. In dit boek lees hoe ze leven, wat ze eten en hoe ze kuikentjes krijgen. En je komt te weten waarom boeren kippen houden.

€ 11.00
BOE102 - Koe
9789461750754

Koeien zijn boerderijdieren. In dit boek lees hoe ze leven, wat ze eten en hoe ze kalfjes krijgen. En je komt te weten waarom boeren koeien houden.

€ 11.00
BOE103 - Eend
9789461750761

Eenden zijn boerderijdieren. In dit boek lees hoe ze leven, wat ze eten en hoe ze jonge eendjes krijgen. En je komt te weten waarom boeren eenden houden.

€ 11.00
BOE104 - Geit
9789461750778

Geiten zijn boerderijdieren. In dit boek lees hoe ze leven, wat ze eten en hoe ze lammetjes krijgen. En je komt te weten waarom boeren geiten houden.

€ 11.00
BOE106 - Varken
9789461750792
Varkens zijn boerderijdieren. In dit boek lees hoe ze leven, wat ze eten en hoe ze biggetjes krijgen. En je komt te weten waarom boeren varkens houden.
€ 11.00
BOE107 - Schaap
9789461750808

Schapen zijn boerderijdieren. In dit boek lees hoe ze leven, wat ze eten en hoe ze lammetjes krijgen. En je komt te weten waarom boeren schapen houden.

€ 11.00
BOE108 - Kalkoen
9789461750815

Kalkoenen zijn boerderijdieren. In dit boek lees hoe ze leven, wat ze eten en hoe ze kuikens krijgen. En je komt te weten waarom boeren kalkoenen houden.

€ 11.00
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv