Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

De kringloop van het leven

Deze serie behoort tot het interessegebied: Natuur & milieu
Leeftijdsindicatie: van 8 t/m 9 jaar.
In deze serie ontdek je hoe alles steeds weer opnieuw begint. Ontdek hoe een zaadje uitgroeit tot een zonnebloem. En hoeveel eitjes de koningin van de bijen legt.
titelprijsbestel
KVL300B - De kringloop van het leven (serie 8d.)
(serie 8d.) Kringloop van het leven. Bevat de titels: Zonnebloem, Kangoeroe, Hond, Haai, Bij, Slang, Pinguïn en Zeepaardje.
€ 93.60
KVL301 - Van Zaad tot Zonnebloem
9789461750235

- Hoe begint een zonnebloem?
- Wat heeft een zonnebloem nodig om te groeien?
- Hoe maakt een zonnebloem zaad?
Dit boek begint en eindigt met een zonnebloem. De zonnebloem maakt zaad. Uit dat zaad groeit een plantje. Aan dat plantje zit een grote zonnebloem. In dit boek ontdek je hoe alles steeds weer opnieuw begint.

€ 13.00
KVL303 - Van Joey tot Kangoeroe
9789461750259

- Hoe groot is een pasgeboren kangoeroe?
- Waar leeft een babykangoeroe?
- Wat eten kangoeroes?
Dit boek gaat over een moederkangoeroe. En over Joey, de babykangoeroe. Joey zit veilig in de buidel van zijn moeder. Maar als hij groot is, maakt hij net zulke grote sprongen als zij.

€ 13.00
KVL304 - Van Ei tot Haai
9789461750266

- Waar legt een haai eieren?
- Wat eet een babyhaai?
- Hoeveel jongen kan een citroenhaai krijgen?
Dit boek gaat over haaien. Uit de eieren van een haai komen babyhaaitjes. Als ze volwassen zijn, krijgen ze zelf ook weer jongen.

€ 13.00
KVL305 - Van Ei tot Bij
9789461750273
- Wat is een werkbij?
- Hoe verzamelen bijen stuifmeel?
- Waar leven bijen?
Dit boek gaat over bijen. De koningin van de bijen legt duizenden eitjes. Uit de eitjes komen werkbijen die van bloem naar bloem gaan. Als de bijenkoningin oud is, komt er een nieuwe koningin.
€ 13.00
KVL306 - Van Ei tot Slang
9789461750280
- Hoe ziet een babyslang eruit?
- Wat eet een babyslang?
- Hoe zorgen slangen voor hun baby's?
Dit boek gaat over slangen. Uit de eieren van een slang komen babyslangen. Als ze volwassen zijn, krijgen ze zelf ook weer jongen.
€ 13.00
KVL310 - Van Ei tot Pinguïn
9789461750204

- Waarom heeft een pinguïn vleugels?
- Hoe noem je een babypinguïn?
- Kunnen babypinguïns zwemmen?
Dit boek gaat over pinguïns. Uit het ei van een pinguïn komt een babypinguïn. Als kleine pinguïns volwassen zijn, krijgen ze zelf jongen.

€ 13.00
KVL307 - Van Pup tot Hond
9789461750174

Wat eten puppy's?
Hoe noem je een groep puppy's?
Hoe leren honden elkaar kennen?


Dit boek gaat over honden. Een hond krijgt puppy's.
Als puppy's volwassen honden zijn, krijgen ze zelf puppy's.

€ 13.00
KVL312 - Van Ei tot Zeepaardje
9789461750228

- Hoe noem je een babyzeepaardje?
- Wat eet een zeepaardje?
- Hoe zorgt een vaderzeepaard voor de eitjes?
Dit boek gaat over zeepaardjes. Uit het ei van een zeepaardje komt een babyzeepaardje. Als kleine zeepaardjes volwassen zijn, krijgen ze zelf jongen.

€ 13.00
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv