Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

De drie ??? - laag AVI

Twee delen De drie ??? op AVI M4 en E4. Vanaf 7 jaar of voor zwakke lezers in groep 5.
Een mooie opstap naar de dikkere delen!
titelprijsbestel
MNSDDV0A3 - De drie??? - laag AVI
Niveau: Avi-M4
Set van twee delen De drie ??? op AVI M4 en E4.
Voor lezers vanaf 7 jaar of voor zwakke lezers in groep 5. 
Een mooie opstap naar de dikere delen!
€ 21.50
MNBDDV108 - De jacht op de dief
9789463412841
Niveau: Avi-M4
Een dief teistert Rocky Beach. Meerdere mensen hebben hem gespot, maar ...
hij ziet er steeds anders uit! Justus, Bob en Peter zoeken het tot op de bodem uit.
€ 11.95
MNBDDV109 - Pas op! Toververf!
9789463412858
Niveau: Avi-E4
De drie ??? doen mee aan een uitvindwedstrijd. Maar hun model wordt gestolen!
Dat laten ze niet op zich zitten. Justus, Bob en Peter verzinnen een list om de dief te ontmaskeren.
€ 11.95
MNPDDV0A1 - De drie ??? aanbieding 2 nieuwe delen + 7!
Met de 2 nieuwste delen De drie ???, geschreven op op laag AVI, én de 7 reguliere delen, haal je gegarandeerd leesplezier in huis van groep 4 tot groep 6.
De reeks als geheel biedt je:
- oplopend AVI
- steeds grotere boekomvang
- in elk boek een nieuw mysterie
voor groei in leesniveau én leesplezier.

Bestel je de set De jacht op de dief en Pas op! Toververf! sámen met de 7 reguliere delen, dan betaal je de speciale actieprijs!
€ 75.50
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2018 Ars Scribendi Uitgeverij bv