Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Boemerang (ML) - Cowboy Rik

Grappige serie voor Makkelijk Lezen over Cowboy Rik in het Wilde Westen. AVI E3 - AVI M4

In 2017 verschijnen nog 2 delen!
titelprijsbestel
MBOE100B - Boemerang - Cowboy Rik (serie 4 delen)
Deze set bevat 4 boeken:

M3-E4: De grappige serie over de avonturen van Cowboy Rik (4 boeken   8+)

Uit de NBD-recensies: 'Korte, begrijpelijke verhalen. Grappige, spannende verhalen gesitueerd in het Wilde Wesen. Aantrekkelijke Makkelijk-Lezenboekjes.'
€ 40.00
MBOE101 - Cowboy Rik - een paard voor rik
9789043704625
Niveau: Avi-M3
Rik krijgt het paard van de koetsier. Hij noemt hem Kik. Maar wat moet hij met het gewonde dier beginnen? Gelukkig schiet het indianenmeisje Maan te hulp. Zij brengt Rik naar het kamp waar ze woont. Medicijnman Uil spalkt het been van het paard en schrijft rust voor. Over een week mag Rik het paard komen halen.
Maar als hij dat doet, is Kik er niet meer …
€ 10.95
MBOE102 - Cowboy Rik - De bankroof
9789043704632
Niveau: Avi-E3
Toevallig vangt Rik een gesprek op tussen twee boeven. Ze willen de bank van Steenbeek beroven. Rik probeert sheriff Fin te waarschuwen. Maar die wil niet luisteren. Daarom besluit hij, met hulp van zijn indianenvrienden Maan en Uil, om daar een stokje voor te steken.
Uil heeft een goed plan, maar dat is wel gevaarlijk.
Toch gaan Rik en Maan midden in de nacht met hun paarden op weg.
Zal het ze lukken de boeven te slim af te zijn?
€ 10.95
MBOE103 - Cowboy Rik - De ramp van Goudgroef
9789043704649
Niveau: Avi-M4
Een grote groep helpers vertrekt naar Goudgroef. Rik mag niet mee, omdat hij te jong is. Hij baalt. Opeens komt zijn paardje Kik hem halen. Kik maakt het gevaar-teken met zijn hoef. Wat bedoelt hij daarmee?
Rik besluit achter de helpers aan te gaan. Al snel haalt hij de mannen in. Ze worden bedreigd door gevaarlijke Koki-indianen.
Zal het Rik lukken zijn vrienden te redden?  En zijn ze daarna nog op tijd om de mijnwerkers te bevrijden?
€ 10.95
MBOE104 - Cowboy Rik - De spookstad
9789043704656
Niveau: Avi-E4
Er gebeuren vreemde dingen in het stadje Goudgroef. Alle bewoners zijn op de vlucht voor een spook dat ’s nachts door de straten vliegt. Maar cowboy Rik en zijn vrienden Maan en Uil geloven niet in spoken. Ze gaan naar het stadje toe, om uit te zoeken wat daar aan de hand is.
Zullen ze de Rode Bokkenpoot vinden? En hoe gevaarlijk is dat spook eigenlijk?
€ 10.95
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2017 Ars Scribendi Uitgeverij bv